تولیدی پوشاک و ماسک امین

ماسک ساده

نوع قیمت :
قیمت :
تخفیف :
قیمت نهایی :
تعداد : افزودن به سبد خرید بازگشت به کالا
ماسک ساده

معرفی کالا ماسک ساده

روش استفاده از ماسک
دستان خود را تمیز کنید: قبل از لمس ماسک تمیز ، دستان خود را با آب و صابون کاملاً بشویید. باید دستان خود را حداقل 20 ثانیه بشویید.
همیشه از یک حوله کاغذی تمیز برای خشک کردن دستان خود استفاده کنید و سپس آن حوله کاغذی را درون سطل زباله بیندازید. قبل از اینکه آن را دور بیندازید ممکن است بخواهید از آن حوله کاغذی استفاده کنید تا پس از شستن دستان خود ، در را باز و بسته کنید
ماسک را بررسی کنید : هنگامی که یک ماسک جدید را از جعبه درمی آورید ، آن را چک کنید تا اطمینان حاصل کنید که هیچ گونه نقص ، سوراخ و پارگی در ماسک وجود ندارد. اگر ماسک دارای نقایص ، سوراخ و شکاف است ، آن را دور ریخته و ماسک جدید (استفاده نشده) دیگری را انتخاب کنید.


مراحل قرار دادن ماسک روی صورت

قسمت بالای ماسک را به درستی تنظیم کنید: برای اینکه ماسک تا حد ممکن به پوست شما نزدیک شود ، قسمت بالای ماسک دارای لبه خمیده اما محکم خواهد بود که می تواند در اطراف بینی شما قرار گیرد. قبل از استفاده از ماسک روی صورت خود اطمینان حاصل کنید که این قسمت به سمت بالا قرار دارد.

سایر مشخصات ماسک ساده

اطلاعات پایه

نام کالا ماسک ساده
گروه مصالح ، ابزارآلات و تجهیزات معدنی و ساختمانی - ابزار - لوازم جانبی و سیستم های تعمیرگاهی خودروئی - ابزار و تجهیزات تست و تنظیم خودرو - فیلر شمع سکه ای
برند ماسک امین
وضعیت نو
ساخت ایران

فایلهای پیوست

کاتالوگ
حجم کاتالوگ
ویدئو
حجم ویدئو

اطلاعات کالا در سایت

کد کالا در سایت 100178
نام کاربری amin
تاریخ ثبت 1399/01/29
تاریخ بروز رسانی 1399/02/08-13:17
تعداد نمایش 635 بار
کلمات کلیدی ماسک ساده